Biliyor musun Lee, hayatımı bir çeşit müzik gibi görüyorum; her zaman iyi bir müzik değil ama yine de bir formu ve ezgisi var. Uzun zamandır hayatım orkestra olmaktan uzak. Tek bir nota - değişmeyen bir keder. Bu tutumumda yalnız değilim Lee. Bana öyle geliyor ki hayatın bir yenilgiyle sona erdiğini dusunenlerimiz çok.
+ "Acınla gurur mu duyuyorsun?" diye sordu Samuel. " Seni büyütüp trajikleştiriyor mu?"
- "Bilmem."
+ "Bir düşün istersen. Belki de büyük bir sahnede bir oyunda rol alıyorsun ve tek seyirci sensin "
" Hep öyle oluyor ya" dedi Samuel.
"Bir dostun yerinde olduğunu bilince gidip gormezsin. Sonra gidiverir, sen de görüşmediğin için vicdan azabından kıvranırsın."