"Gerçek bir şaheser! Teknik ve psikolojik olarak mükemmel! Öldürmek mi bağışlamak mı ikilemini en iyi veren roman." Yaşar Kemal’in de dediği gibi bulunduğu dönem şartlar koşullar ve böylesi berceste eserler takdire şayan..
“O bu dünyadan ayrılırken, benim hayatıma, başka hiçbir insana nasip olmayacak kadar canlı bir şekilde giriyordu..”
Böylesi şahne bir romana yakışır bir Son bayıldımmm tüm ruhumla benliğimle okudum seni Kürk Mantolu Madonna