Size hep dendi ki çalışmak lanettir, emek harcamak talihsizliktir. Oysa ben diyorum ki çalıştığınız vakit, dünyanın en büyük düşünün daha doğarken sizin payınıza düşen parçasını üstleniyorsunuz. Çalışarak aslında hayatı seversiniz, hayatı bu yoldan sevmek de varoluşun en derin sırrına vakıf olmak demektir. Ama siz, "Ne diye doğdum ki?" deyip ızdırap çekiyor, etinizi kemiğinizi alın yazınıza işlenmiş bir lanet olarak görüyorsanız, bilin ki o yazıyı silecek tek şey alın terinizdir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!