Okur

Okur
@Kitaterapi
İnsan neyle yaşar ? “Okudukça bütün gerçeklikten uzaklaşarak”
Küçük Yuvarlak Taşlar
''Hadi canım. Nasıl bir çocukluk yaşadın sen!''
Sayfa 80 - İLETİŞİM·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Küçük Yuvarlak Taşlar
''Evren, diye seslendim, sana bir soru sorabilir miyim? 'Bana her şeyi sorabilirsin.' ''Bana neden kızgın değilsin?''
Sayfa 68 - İLETİŞİM·Kitabı okudu
Alıntı
Nohut Oda
''Eski bir hayatın kırpıklarından yeni bir hayat dikmekten fazlası değildi yaptığı.''
Sayfa 90 - İLETİŞİM·Kitabı okudu
Alıntı
Atları Bağlayın Geceyi Burada Geçireceğiz
''Ayrılık dediğin dolapta çürüyüp gitmiş bir domatesi çöpe atmak gibi bir şey mi ? Boş şişeleri kapıcı Osman Bey alsın diye kapının önüne koyuvermek mi? Bir insanı geride bıraktığında, sırf onu mu bırakıyorsun geride?
Sayfa 78 - İLETİŞİM·Kitabı okudu
Alıntı
Momo
''Çeşit çeşit yalnızlık vardır. Momo'nunki çok az kişinin bildiği ve çok az kişinin dayanabileceği bir yalnızlıktı.''
Sayfa 237 - PEGASUS·Kitabı okudu
Alıntı