Öykü kitapları ayrı bir güzeldir benim için,okuması zevkli,her sayfada farklı hikayeler bu sefer ne anlatacak ya da kendimden parçalar bulur muyum yani hayatın içinden dediğimiz buruk tatlı hikayeler.
Şermin Yaşar'ın ilk okuduğum kitabı ve beni etkileyen bu kitapta ne güzel dediğim hikaye başlıkları
''Son Attığın Kartopunun İçine Taş Sakladığını Bilmiyordum ve Ömer hikayesi''
Hikayelerin ortak temel konuları, bir yerden gitmek, terk etmek ayrılmak veya bu dünyadan göçmek, ölümler, nasibin ne kadar kuvvetli ve etkili olduğu zaman geçse de seni bulduğu, tutulan bir yasın 40 gün geçse de geçmediği, cimri birinin hazin sonunu vb bir çok hikayeleri çok güzel anlatmış. Arada yoğun klasikler ya da roman okuduğumuzda tek bir kitapta bir sürü farklı hikaye okumak bazen isteyebiliyorsunuz bu yüzden hikaye kitaplarını okumayı sevenler için önerebilirim.