Allahu-taalanın hükmüyle Sefevilerin sonuncusunu da tahttan indirdim. Bundan sonra bu uçsuz bucaksız ülkeyi biz yöneteceğiz-Avşarlar..
Avşarlar da sizin gibi temiz kanlı yiğit türk tayfasıdır.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İlk 3 sayfada çocuk romanı dedim, %10 bitirdiğimde tarih kitabı dedim, ondan sonrasında komedi olduğuna karar verdim :D İlk sayfalarda restoran kısmında sofranın üstünü övüyor, çocuk kitapları bu şekilde anlatım yapar. Yetişkinler daha çok restoranı gözümüzde canlandıralım diye etrafı tasvir eder, ordaki insanları, hareketlerini vs gözlemler. Tarihi bir takım bilgiler vermiş tamam güzel, ama yazarın subjektif fikri o kadar baskın ki, o bilgiler dahi gölgede kalıyor. Şah İsmaile din bölücülüğü yapıyor diye dil uzatan Şirvanşah İbrahim kurnazca köylülerin arasında saklanıp öne onları sürüp isyan çıkarttırıp tahta çıkmayı biliyor ama. Bu Ay'ı balcıkla sıvamaya çalışmak olmuş. İnternet asrında burdan oturup ABD kütüphaanesine dahi erişebileciğimiz bir dönemde bir şeyleri saptırarak anlatmak neyin cabası? Tarih temalı eserleri okumayı çok seven birisi olarak zamanıma yazık oldu diyorum. Tekrar okur muyum? - Komedi eserleri artık tat vermezse gülmek için okurum :D