TRT dinleden dinliyordum eseri ama bağırasım geliyor, sinirleniyorum. Eserin sonunu dinlemek benim için çok zordu. Sanki Muazzez değil de her haltı ben yemişim gib. Bu kadar psikolojik etki beklemiyordum. Ama eserde tezatlar çok. İlk olarak Yusufun evdeki kıza göz dikmesi, kadını evde söz sahibi olarak görmemesi ama bunun yanı sıra Muazzezin çocukluğunu kabul etmesi. Böyle gerici birisinin aynı zamanda böyle anlayışlı olması biraz muamma. Sonrasında kendisini hiç geliştirmek istememesi, okulu bırakması, herkesi hakir olarak görmesi. Şahindenin kendisine göre kötü gecelerinde bile eşine ihanet etmemesi ama kızını el kızı gibi onun bunun önüne atması. Tekrar okur muyum (dinler miyim) - Hayır. Eser tezatlı olsa bile çok psikolojik etki bıraktı, tekrar o korkuyu yaşamak istemem