Kemal A.

Kemal A.
@Kmlasln7
Okumak, insanca bir eylemdir.
Tek bildiğim, ruhumun tanrıya yakın olmaya can attığı. Ama tanrı ne? Ruhum onun bir parçası, o kadar. Düşünmeyi öğrenmiş herkes, inanmakta zorlanır. Ama insan inanç sayesinde tanrıyı yaşayabilir.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Kemal A.

, bir kitap okudu
8/10
·296 syf.·
3 günde okudu
·
2025 3. kitabı
Ahmet Ümit
7.9/10 · 24,1bin okunma
Fotoğraf
Yağmurdan iki damla kulaklarında küpe saçlarında sarhoş ikindi esintileri aysız gecelerin dantelleriyle örülü kirpikler dudaklarında pembe kanatlı bir kelebek tenin sabah güneşinde buğday rengi gözlerinde kıvranan derin siyahi istek... Biraz eğ başını, hafifçe gülümse, oldu Işık uygun, harika bir fotoğraf olacak bu birde fonda şu cüzzamlı yeryüzü olmasa! Ah, kurumuş deniz toprağındaki gümrah baca! Ah, aç yolcuları taşıyan ekmekten tekne yine de seviyorum seni sakın kıpırdama!
Alıntı

Kemal A.

, bir kitap okudu
10/10
·456 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2025 2. kitabı
Ahmet Ümit
8.2/10 · 43,5bin okunma
Kaybetmeye alıştıkça, daha çok özgürleşiyor insan...
1000Kitap