Rana Kayabaşı

Rana Kayabaşı
@Koredizileri
7. Sınıfım, 13 yaşındayım
yok
7.sınıfım
İstanbul
İstanbul
14 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Mükemmel
Puan vermedi·224 syf.··
2022 1. kitabı
Uzun zamandır buraya bir şey yazmıyordum, çok özlemişim, hadi hemen kitaba geçelim, gerçekten mükemmel bir kitaptı, her birinin ölümümde fazlasıyla acı çektim sanki kitaptaki o ölümleri gören benmişim gibi hissettim, gerçekten kendimi kitabın içinde sandım, kendimi sürekli bir metronun içindeyim ve sanki ölme sırası bana gelmiş gibi hissettim, Bestegül ve Oğuz’un yarım kalan aşklarına, Selim’in aşkına Esra’nın günlüğündeki bence kötü kızlarda sevilebilir cümlesine, Melodinin ihanetine, Keskin’in pislikliğine, Cesurun acı çekerek ölmesine, Fatih’in Cesur tarafından bileğinin kesilmesine, Bakil’in Akil’in hasretine dayanamayıp kendini asmasına, Şüeda’nın son sözlerine, Akil’in sinirden alerjisi olan şeyi yiyip ölmesine, Arzu’nun Fatih tarafından tehdit edilip aynı zamanda astım ilacı kırıldığı için ölmesine, Berfin’in yüzünü parçalayarak ölmesine, Ümmü Gülsüm’ün açlık ve susuzluktan ölmesine ağladım, kitabı ağlaya ağlaya bitirdim, Bestegül’ün Oğuz’un ölümünden sonra Oğuz’un annesine ve kardeşine sahip çıkmasına eridim, gerçekten mükemmel bir kitaptı, hepinize okumanızı öneririm
Gizem
Yere Yakın Yıldızlara UzakEmine Tavuz · Epsilon Yayınevi · 201915,3bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Mükemmel
10/10
·196 syf.··
Beğendi
·
2021 7. kitabı
Uzun süredir yoktum, beni özlediniz mi? Gerçekten çok güzel bir kitaptı, ablamdan alıp okumuştum, 2. sinide okumuştum ve çok iyiydi, hayatımda okuduğum en iyi mangalardan biri olabilir, 3. süde çıkar çıkmaz alacağım, kesinlikle okumanızı öneriyorum, görüşmek üzere, öpüldünüzzzzzzz
Webtoon/Manga
Seninle Bir İklim - 1. CiltMakoto Shinkai · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 2020483 okunma
8/10
·184 syf.··
Beğendi
·
2021 6. kitabı
Bu sene okuldan okumam için verilen ikinci kitap ve benim en sevdiğim hikayeler şunlar: (7. Sınıfım) Mihrimah (güneş ve ay) ve Akıncılar, tarih dersini (sosyal) hiç sevmeyenler, yani benim gibi olanlar için biraz sıkıcı bir kitap olabilir ama bunu sadece tarih dersinden hiç anlamayanlar ve sevmeyenler için söylüyorum, gerçi ben tarih dersini sevmediğim halde çok azda olsa bazı hikayeleri sıkıcı bulmadım, neyse kısacası güzel yazılmış bir kitap, bazı hikayeler bittiğinde altlarında Notlar oluyor ve bu çok hoşuma gitti, okumanızı öneririm.
Osmanlı Hikayeleri 1Zehra Aydüz · İlkGençlik Yayınları · 201635 okunma
kesinlikle ikincisi gelmeli
7/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2021 5. kitabı
Kitabı çok beğendim fakat aynı zamanda çok akıl karıştırıcı bir kitaptı, yarım kalan olaylar vardı ve bu benim daha çok meraklanmama sebep oldu, örneğin sonda Kanea’nın yanına gelen kişi kimdi, akari nişanlımı tam anlayamadım ama nişanlıysa nişanlısıyla nasıl tanışıp nişanlanmaya karar verdi veya toonayı nasıl unuttu, açıkçası kitapta toonaya biraz gıcık kaptım, yani anlamadığım bir sürü olay var bence ikincisi gelmeli, okumanızı önerebilceğim bir kitap, ben çok sevdim bence sizde sevebilirsiniz, iyi günler dilerim
Saniyede 5 SantimetreMakoto Shinkai · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 2018506 okunma
devamı gelmeli
9/10
·500 syf.··
Beğendi
·
2021 4. kitabı
Açıkçası mükemmel bir kitaptı, tek solukta okudum ve hayran kaldım, kesinlikle devamı getirilmeli, kitap sizi içine çekiyor resmen, ben öyle çok kitap okumayı sevmem ama mangalara bayılırım, bu mangayı yarım saatte bitirdim ve keşke hiç birmeseydi diye düşündüm, kısacası bu kitabı alırsanız hiç pişman olmazsınız, alıp okumanızı öneririm, iyi günler
Senin AdınMakoto Shinkai · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 20202,302 okunma