Aynı yerden bıçakladım seni
Defalarca...
Beceremedim seni mutlu etmeyi;
Üzüldün,ağladın.
Ben yaptım hepsini sana .
Aynı hatalar tekrar tekrar...
İnan aşığım sana gerçekten.
Benim salaklığım yüzünden,bütün bu olanlar
Seni her üzdüğümde kendime lanet ettim,
Yaşamamış olmayı diledim.
Ama yine de bir boka yaramadı
Bozuk olan benim çünkü...