“Hayatımın en mutlu ânıymış,bilmiyordum. Bilseydim,bu mutluluğu koruyabilir,her şey de bambaşka gelişebilir miydi ? Evet,bunun hayatımın en mutlu ânı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendinizden ödün vermeyin 📍📍
Hiç kimse için karakterinden fazla ödün verme. Herkes tarafından sevilmek zorunda değilsin. Sana en çok sen lazımsın. Hayatında olması gerekenler yanında yürür, diğerleriyse karşı kaldırımdan. 🚶🧡
#alıntı