"Yaşamın yolu gibi, ölmenin yolunu da kendimiz seçmeliyiz." O halde intihar edebilenler, yaşamın yolunu seçebilen, tercihini yapabilen insanlar mıdır? "
" Neden yaşam sofrasından, karnı doymuş bir konuk gibi kalkıp gitmiyorsunuz? " Açgözlülük edip sonuna dek yaşamakta direnmek, utanmazlık mı yani? (Neyin sonuna dek!)