|Eudaimonia|

|Eudaimonia|
@Ksraa
Ne tuhaf değil mi? En yakınlarımıza kalbimizi açamıyoruz, sonra gidip bir yabancıya içimizi döküyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başınızı dik tutun, yumruklarınızı da indirin. Kim size ne derse desin,sinirlerinize hakim olun. Değişiklik olsun diye, kafanızla mücadele edin... Öğrenmeye direne de kafa denen şey iyi bir şeydir.
Rüzgarı hissetmiyorsan eğer saçlarında Unutmuşsan eğer bir çiçeğin kokusunu Tanımıyorsan aşkı ve paylaşmayı Kalbinin atıp atmadığından şüphelenmelisin Onun sesine kulak vermeden yaşadım diyemezsin yaşamak kalbinin çığlıklarını duyabilmektir Zaman sadece var olmuşsun demektir Neden var olduğunu bile anlayamadan Aydınlığa kavuşamadan gideceksin demektir Karanlık aydınlığın maske takmış halidir Maskelerini çıkarmadığın sürece İçindeki güzelliği asla fark edemezsin...
Sayfa 92·Kitabı okudu

|Eudaimonia|

, bir kitap okudu
Puan vermedi·365 syf.·
Beğendi
·
25 günde okudu
·
2020 20. kitabı
Buket Uzuner
7.5/10 · 6,8bin okunma
Hepimizin içinde farklı kişilikler vardır. Bir yanıyla serüvenci,bağımsız biri, gizli gizli, klasik bir ev hayatı, düzenli bir yaşam özleyebilir. Ama sonuçta insan karakterini yaşar, buna uymayan özlemleri yönünde attığı adımlar, kısa sürede bozguna uğrar ve aslına döner.