☆Ayşerose☆

☆Ayşerose☆
@Ktpkrd_Ay
Bir çok hayali olan, sevdiği kişi tarafından sevilmeyi bekleyen, kendini mutlu eden şeylerle ilgilenen ama aynı zamandada geleceği için kaygılanan biriyim. Beni seven böyle sevsin kardeşim
Kurgumdan bir alıntı:
Daha taslak halinde olduğu için pek düzgün değil. Ama paylaşmak istedim 👉👈 “Kutan, bana, onlar için bir cenaze töreni yapılmayacak, dedi. Hainler için olmazmış. Hainin ne demek olduğunu da öğrendim. Her gün yemek getirmek, kıyafetlerimi giydirmek ve beni yıkamak için gelen ablalardan birine sordum kelimenin anlamını. İhanet eden demekmiş. Tabii ihanet kelimesini de öğrenmem gerekti ilk başta. Hizmetçi abla, özenle anlamam için çabaladı. Kızmadı. Gerçi sarayda hiç kimse kızmıyor bana. Sanırım bana acıyorlar. Kendi aralarında fısıldaşırkenki konuşmalarını duydum. Ağlamamam ve ailemi özlüyor olabileceğim hakkında konuşuyorlardı. Bana hain kelimesini anlatan abla, fısıldaşan iki hizmetçiye kızıp onları susturmadan önce içlerinden biri benim için üzüldüğünü söyledi. Benim yaşlarımda bir oğlu varmış ve oğlu sürekli ağlıyormuş. Ben çok usluymuşum. Ağlamadığımı sanıyorlar ama ben ağlıyorum. Onlar, akşam yemeğimi getirip odamdan çıktıktan hemen sonra ağlıyorum hem de. Artık yemek seçmiyorum. Beni, yemek seçtiğim için öldürmelerinden korkuyorum sanırım. Ama Kutan, beni öldürmeyeceğini söyledi. Ona, ailemin kanı, kıyafetlerini lekelemişken görsem de güveniyorum. Belki de düşündükleri kadar akıllı bir çocuk değilimdir. Ailesini öldüren insanlara güvenen birisi ne kadar yürekli ve zeki olabilir ki?”
Alıntı
aybüke y. isimli okura yanıt verildi
☆Ayşerose☆
aybüke y. 🫶🌸💖🫂
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kurgumdan bir alıntı:
Daha taslak halinde olduğu için pek düzgün değil. Ama paylaşmak istedim 👉👈 “Kutan, bana, onlar için bir cenaze töreni yapılmayacak, dedi. Hainler için olmazmış. Hainin ne demek olduğunu da öğrendim. Her gün yemek getirmek, kıyafetlerimi giydirmek ve beni yıkamak için gelen ablalardan birine sordum kelimenin anlamını. İhanet eden demekmiş. Tabii ihanet kelimesini de öğrenmem gerekti ilk başta. Hizmetçi abla, özenle anlamam için çabaladı. Kızmadı. Gerçi sarayda hiç kimse kızmıyor bana. Sanırım bana acıyorlar. Kendi aralarında fısıldaşırkenki konuşmalarını duydum. Ağlamamam ve ailemi özlüyor olabileceğim hakkında konuşuyorlardı. Bana hain kelimesini anlatan abla, fısıldaşan iki hizmetçiye kızıp onları susturmadan önce içlerinden biri benim için üzüldüğünü söyledi. Benim yaşlarımda bir oğlu varmış ve oğlu sürekli ağlıyormuş. Ben çok usluymuşum. Ağlamadığımı sanıyorlar ama ben ağlıyorum. Onlar, akşam yemeğimi getirip odamdan çıktıktan hemen sonra ağlıyorum hem de. Artık yemek seçmiyorum. Beni, yemek seçtiğim için öldürmelerinden korkuyorum sanırım. Ama Kutan, beni öldürmeyeceğini söyledi. Ona, ailemin kanı, kıyafetlerini lekelemişken görsem de güveniyorum. Belki de düşündükleri kadar akıllı bir çocuk değilimdir. Ailesini öldüren insanlara güvenen birisi ne kadar yürekli ve zeki olabilir ki?”
Alıntı
aybüke y. isimli okura yanıt verildi
☆Ayşerose☆
Rica ederimm ne demekk🫶❤️ Yazımın güzelmiş, hikayeni yayınladığında desteklemek isterim🫶❤️
Puan vermedi·328 syf.··
2025 12. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 05 Mart 2025 21:27
Kitap babalarının savaşa gitmesinden sonra annesiyle beraber yaşamaya çalışan 4 kız kardeşi anlatıyo.Çok hoş bi hikaye klasik okumayı sevmeyenlerin bile okuyabileceği bir hikaye.Bu kız kardeşlerin birbirlerine karşı davranışları,aşk hayatları,annesiyle ve birazda olsa okuyabildiğimiz babasıyla olan ilişkileri her şeyiyle okadar minnoş ve gerçek hayat hikayesiydiki.Alın okuyun yani başka bişey demiyorum.
Küçük KadınlarLouisa May Alcott · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202019,6bin okunma
Zehra Ömeroğlu isimli okura yanıt verildi
☆Ayşerose☆
Zehra Ömeroğlu İnşallah izlerim yakın bi xamanda 🫶
Puan vermedi·328 syf.··
2025 12. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 05 Mart 2025 21:27
Kitap babalarının savaşa gitmesinden sonra annesiyle beraber yaşamaya çalışan 4 kız kardeşi anlatıyo.Çok hoş bi hikaye klasik okumayı sevmeyenlerin bile okuyabileceği bir hikaye.Bu kız kardeşlerin birbirlerine karşı davranışları,aşk hayatları,annesiyle ve birazda olsa okuyabildiğimiz babasıyla olan ilişkileri her şeyiyle okadar minnoş ve gerçek hayat hikayesiydiki.Alın okuyun yani başka bişey demiyorum.
Küçük KadınlarLouisa May Alcott · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202019,6bin okunma
Zehra Ömeroğlu isimli okura yanıt verildi
☆Ayşerose☆
Filmini daha izlemedim ama eminimki güzeldir. Oyuncularıda çok iyi çünkü 🫶✨
Bazı şeyler gerçekten hiç unutulmaz mı?
Hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler de var. Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler de var.
Alıntı
☆Ayşerose☆
Bazı şeyler unutulmaz sadece alışılır...