"Bayan Youngju, eğer içinde bir düşünce doğarsa ilk olarak ona sarıl , yaşamaya devam ettikçe o düşüncenin doğruluğunu anlayabilirsin , şimdiden yanılıp yanılmadığına karar verme demişti. "
Hepimiz uyumsuz olduğumuz için birbirimize çarpınca incinip incitiyoruz işte. Bu senin de sıradan bir insan olduğun anlamına geliyor. Hepimiz öyleyiz. Yaralayarak yaşıyoruz.