Talih sana güldü genç dostum.Sanki oğlummuşsun gibi senin adına mutlu oldum.Fakat kendine göz kulak ol.Çünkü varsıllık ve güç, sağduyunun düşmanıdır.Bir buğday tarlasınında kimi başakların dik durduğunu , kimilerinin de boyun büktüğümüz görmüyor musun? Dik duranların içi boştur . Öyleyse , seni bana getiren ve böylece tanrının yardımıyla sana varsıllık yollarını açan alçakgönüllüğü elden bırakma .
Büyümenin her şeyi bilmek , bilgiyle anlamak olduğunu sanıyoruz. Yaşamayı unutuyoruz.Çocuk ,andaki deneyimi yaşar;onu düşünmez.Eğer şu an içindeki çocuğun ortaya çıkmasına izin verecek olsan ne yapardın?