K.K.

K.K.
@Kubra157
Fizyoterapi
İstanbul
4 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı

K.K.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·392 syf.·
2020 8. kitabı
Erhan Altunay
8.5/10 · 1.007 okunma
Reklam
"Ben iyiyim,"diyorduk. "Iyiyim".Ama bazen gerçek karşımıza dikiliyordu ve kurtulamıyordunuz. Işte öyle zamanlarda, bazen bunun bir cevap bile olmadığını, aslinda bir soru olduğunu anlıyordunuz .
Bazen insanlar çok güzel oluyordu. Görünüşleriyle değil. Söyledikleriyle değil. Sadece varlıklarıyla.

K.K.

, bir kitap okudu
9/10
·464 syf.·
Beğendi
·
2020 4. kitabı
Markus Zusak
8/10 · 6,3bin okunma
Reklam