K.K.

K.K.
@Kubra157
Fizyoterapi
İstanbul
4 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
"Ben iyiyim,"diyorduk. "Iyiyim".Ama bazen gerçek karşımıza dikiliyordu ve kurtulamıyordunuz. Işte öyle zamanlarda, bazen bunun bir cevap bile olmadığını, aslinda bir soru olduğunu anlıyordunuz .
Reklam
Bazen insanlar çok güzel oluyordu. Görünüşleriyle değil. Söyledikleriyle değil. Sadece varlıklarıyla.
Sevgi kendi derinliğini bilmez ayrılık vakti gelip çatana kadar.
Deniz bakışlarımızı toprak ayaklarımızı taşır.
Dünyada hiçbir şey insan ruhu üzerinde hiçlik kadar ağır bir baskı uygulayamaz.