Kübra

Kübra
@Kubrag1
Diğer insanlar içimdedir. Onlardan uzak olsam da, onlarla yaşamak zorundayım. Bütünüyle yalnız olsam da, kalabalıklar etrafımı sarar. Kendimden kaçamadıkça, kaçabilecek hiçbir yerim yoktur. Proti fora tha kano kati sosto ✼
"Mutluluk sadece kendimize teslim olduğumuz, kendimizi oluşturduğumuz ya da bulduğumuz yerdedir."
Felsefe
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yaşanmış günler yaşanacak günlerin içinde erir, saatlerin günün içinde, haftaların ayların içinde eridiği gibi. Harcanmış günlerden insana kalan yalnızca yaşadıklarıdır. Bu yaşadıkları kayda değerse onun ruhunda, belleğinde unutulmaz izler bırakır. Günler aynı tonda geçiyorsa hayat çekilmez olmaya başlayacaktır."
Edebiyat
"Entelektüel açıdan yüksek bir insana, yalnızlık ikili bir yarar sağlar: birincisi, kendi kendisiyle olmak, ikincisi başkalarıyla birlikte olmamak."
Felsefe
"Gülerek, sohbet ederek dalgalanan bir insan kalabalığının ortasında ben kendi kendimi arıyordum, içimdeki o yitik insanı arıyordum."
Edebiyat