İnsanlar kötüydü kitaplara sığındım.
Sonra büyüdü içindekiler..
Öyle çok sustuk ki; Kelimeleri unuttuk. Cümlelerin derinliğinden vazgeçtik . Sözcüklerin masumiyeti sende kirli ellerin yalancı yüzüne kandık. Evet bazı insanlar gerçekten kötüydü.
Peki bu kitapları yazan kimlerdi?
İnsanların hepsi kötü değil ,
çocuklar kötü değil..