Cok uzun surede bitirebildigim bir kitap oldu. Nedeni ne zaman okumaya baslasam uykum geldi. UYUDUM. Sonu da yesilcama bagladi. Kötü karakterlerin cezasını bulması kitapta en sevdigim bölümler oldu.
Beklemek ve umut etmek. Okurken hiç sıkılmayacağınız , sayfaları cevirirken umut ettiginiz intikama sahit olacaginiz bir kitap. Sonu tam da istedigim gibi bittigi icin de huzurluyum.
Dogasi geregi hayatta kalmak icin acimasiz olmak zorunda olan hayvanlarin, sirf zevki icin acimasiz ve zalim olan insanogluyla iliskisini anlatiyor.. Jack London