"Aslında ne kadar zor şey bu yaşamak dedikleri..Üstat, 'yaşamak yaralanmaktır' diyor. Doğru da söylüyor..Yaralandıkça büyüyor insan, yaralandıkça yaşamayı anlıyor, yaşayamıyor belki ama anlıyor. Ve ne tuhaf ! Bütün yaralar yaramı sarar sandıklarının elinden geliyor."