"Aslında ne kadar zor şey bu yaşamak dedikleri..Üstat, 'yaşamak yaralanmaktır' diyor. Doğru da söylüyor..Yaralandıkça büyüyor insan, yaralandıkça yaşamayı anlıyor, yaşayamıyor belki ama anlıyor. Ve ne tuhaf ! Bütün yaralar yaramı sarar sandıklarının elinden geliyor."
"Sahici bir kuşa dönüşüp bu dalların üstünden gökyüzüne kanatlanmayı, yukarıdaki ay ellerinde kaybolup giderek bu dünyadaki insanların yüzlerini artık görmemeyi ne kadar istiyordum."