Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Son buluşmamızda büyûk bir firtina kopmus olsaydı aramızda ve birçok söz yarım kalsaydı, birçok mesele çözüme bağlanmadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da yazmak. anlatmak, birbirini seven iki insan olarak konusmak kacınılmaz olsaydı da sana durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım, Butun meselelerden kaçtığım gibi uzaklasmasaydım senden de. İnsanları, eski karıma yapmış olduğum gibi, büyük bir boşluk içinde bırakmasaydim. Kendimden de kaçıyorum gibi beylik bir ifadenin içine düsmeseydim. Bu mektubu çok karışık hisler içinde yazıyorum gibi basmakalıp sözlere başvurmak zorunda kalmasaydım//Ne olurdu, bazı sözleri hiç söylememis olsaydım; ya da bazı sözleri hic söylememek için kesin kararlar almamış olsaydım .Sana diyebilseydim ki, durum çok ciddi Bilge, aklını başına topla, Ben iyi değilim...