Kitap mı? Benim işim. Ben daha minik bi şanzımanken bile kitap okurdum şimdi kocaman araba oldum hala okuyorum. Keyfine keder hoşuma giden her kitabı okurum. Şimdilik bu kadar.
"Ya resulallah, böyle böyle diyorsun. Yani yeryüzünde Yahudi avına çıksak nerede bulalım biz bunları? Birisi Alaska'da, birisi Afrika'da, birisi Amerika'da, birisi Japonya'da. Millet bunları avlamakla bitiremez ya resulallah" diye çok düşündüm. Ne zaman ki, siz İsrail'de devlet kurdunuz. Onu radyodan haber olarak dinleyince seviniverdim; "Ya resulallah dediğin çıkıyor. Bunlar dünyanın her tarafındaki yahudileri oraya toplayacaklar."
Sayfa 213 - Konyalı Mehmed Vehbi Efendi·Kitabı okudu