Elifnur

Elifnur
@Kurucann
I'll rot in your grave
İyi bir düşmana sahip olmak için bir arkadaşınızı seçin. O nereye vuracağını çok iyi bilir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bazen; hayat yorar insanı… Şarkılar yorar.. Beklemek yorar.. Özlemek yorar.. Affetmek yorar.. Hoş görmek yorar.. Boş vermek bile yorar.. Ve insan susar.. Her şeye, herkese rağmen.. Elinden gelen tek şeyi yapar; Bağıra bağıra susar…”
Şiir
Ben tuhaf bir adamım lele Üşüdüğün vakit rüzgara kızarım , ağladığın vakit hayata Hastalandığın vakit boşluğa kızarım , iyileştiğin vakit hastalığa En çok da kendime kızarım Lele , belki de bu yüzden tuhaf bir adamım İyiler hep hasta , iyiler yorgun , iyiler mutsuz Gamsızlar sağlam , arsızlar sefada ama ruhsuz Hep kötülerin gemisi yürür bu hayatta Gamsıza da kızarım , arsıza da Belki de bu yüzden tuhaf bir adamım Aşka tövbeliyken sevdim seni , yeminliyken sevdim Şimdi tövbeye de kızdım , aşka da Vebali boynuma dedim , yeminimi bozdum Belki de bu yüzden tuhaf bir adamım Yine o meşhur zamanlardayım , yine demir attın zihnime Artık zamana da kızgınım , denize de , attığın demire de Harcım değil dedim , zamana yenildim Belki de bu yüzden tuhaf bir adamım Her şeyi içimde halletmeye çalışırken içimi dağladım Eteğini toplamış bir dağın küskünlüğü olan içimi dağladım Belki de bu yüzden tuhaf bir adamım Seninle konuştum sen tartıştım sandın Sözlerimde hep seni andım Oysaki sana nasıl hissettiğimi anlatmaya çalıştım Sen kötü sandın , kara parmaklı insan sandın Belki de bu yüzden tuhaf bir adamım
Şiir
İnsan gider.. Hırkası kalır ,terlikleri kalır , fotoğrafları kalır , yattığı köşede gülümsemeleri kalır , duvarda sesinin tınısı kalır , birlikte diz çökülen sofra öylece kalır. İnsan kalmaz , acısı kalır
Bir insanın bir insana ne kadar ihtiyacı olabilir bilmiyorsun , kaç ton basıyor insan yüreği bilmiyorsun değil mi? nefes almadan nasıl yaşanılır bilmiyorsun işte o da ne kadar yaşamak denilirse . uykusunda ağlar mı insan? bilmiyorsun değil mi anlamıyorsun beni nefesini kesen ile soluklanmak ister mi insan ? anlıyorum de bana n'olur ver bana beni geri tıka basa sığdırdığım için gözlerimden süzülmesin diye geçecek diye diye ne kadar sakladım bilmiyorsun anlatamıyorum ya yazıklar olsun altı üstüne düşman bilincim , anlıyor musun ? ben de anlamıyorum biliyor musun ? bilmiyorsun hiçbir şey bilmiyorsun
Özlem