Bilmem kaç yıl önce de benimle aynı duyguları paylaşan birileri vardı ve şimdi toprağın altındalar. Ölüm hepimizi kucaklayacak.
Ağlıyoruz, gülüyoruz, nefret ediyoruz, öfkeleniyoruz, mutluluktan havalara uçuyoruz ve aşıkken hepsini bir arada yaşıyoruz.
Aşktan geldik, aşka gideceğiz. Tüm farklılıklarımızla birbirimizin aynıyız.