Seni öptüğümde dünya duruyor. Senin elini ne zaman elimle tutup, ne kadar minik olduğunu hissetsem, hayatımın sonuna kadar tek yapmak istediğim, seni korumak ve yakınımda, mutlu ve güvende olduğunu bildiğim bir yerde tutmak oluyor.
...biri ölümlüler için iyi şeylerden çok kötü şeylerin bulunduğunu söyledi. Ben ise bunların tersi görüşündeyim, ölümlüler için iyi şeylerin kötü şeylerden daha çok olduğu. Eğer böyle olmasaydı, yok olurduk.