Ayşe Tekin

Gözlerimi açtığımda düşlerimin büyük kısmını;bazen hiçbirini ,hatırlamıyorum. Eksikliğini ve acısını çektiğim tek şeyse ,bu.Düşlerimin ,hayallerimin bile ne olduklarını bilmemek...Oysa ,düşlerdir insana gerçeği anlama ,gerçeği çarpıtma ,ya da gerçeği aşma imkanı sunan.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hırs gelir göz kararır,hırs gider yüz kızarır.
Atın gözlerinde artık telafi edemeyeceği bir yolu yürümüş.Öyleymiş,atlar koşmadıklarında gözleriyle yol tepermiş
Sayfa 150·Kitabı okudu
Kimin kimle olacağı önceden yazılmış kitaba.Dünyanın tüm silgilerini yan yana getirsen bile silemiyorsun!"
Sayfa 68·Kitabı okudu
Dert denen her şey bir çocuk oyununda kaybolup gidiyordu.
Sayfa 30·Kitabı okudu