Gözlerimi açtığımda düşlerimin büyük kısmını;bazen hiçbirini ,hatırlamıyorum. Eksikliğini ve acısını çektiğim tek şeyse ,bu.Düşlerimin ,hayallerimin bile ne olduklarını bilmemek...Oysa ,düşlerdir insana gerçeği anlama ,gerçeği çarpıtma ,ya da gerçeği aşma imkanı sunan.