Kübra Aybar

Yalnızlıktan hoşlanmama nasıl şaşılır? İnsanların yüzünde düşmanlıktan başka bir şey görmüyorum; oysa doğa bana hep gülüyor.
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Niçin geldim dünyaya?" diye soruyordum kendi kendime. Yaşamak için yaratılmışım, yaşamadan ölüyorum.
Edebiyat
Özgürlüğün, insanın canının istediğini yapması demek olduğuna hiçbir zaman inanmadım, özgürlük daha çok yapmak istemediğini yapmamaktır.
1000k
Ölme zamanı gelince nasıl yaşamak gerektiğini anlamanın ne değeri var?
Sayfa 31
1000k
Bırakalım talih ve insanlar istediklerini yapsınlar, her şey sonunda dünyanın düzeni içinde eriyip gidecek; benim sıram da er geç gelecektir.
Sayfa 30
1000k