Gece ya da gündüz. İkisini birlikte yaşadığı için mutsuzdu insan. Kaldıramıyordu aynı hayatın içinde hem geceyi hem gündüzü. Onun için uyku vardı belki de. Ve onun için bu kadar mutsuzdu belki de uyuyamayan insanlar.
" Ne kadar uzağa gidersen git doktorum" demişti bir keresinde, " ya da ne kadar hızlı koşarsan koş , ipin nereye bağlıysa onun etrafında dönersin. İster fizik de sen buna, ister hayat, bu işler böyle."