Ülkede müebbetle yargılanan
-öğrenci var
-avukat var
-gazeteci var
-siyasetçi var
Ama hırsız, tecavüzcü, tacizci, sapık yok.
İdam gelsin istiyorsunuz ya hani, sizce idam gelse hangisine gelir? Müebbetle bile yargılanmayanlara mı?
Bırakın idamı arkadaşlar, adalet gelsin önce. Bozuk düzeni daha da bozmaktan başka bir şeye yarar mı idam?