Pembe Aydın Baş

Pembe Aydın Baş
@LMpembe
Sana , beni asla tanımamış olan sana ...
“ kötüysen, kötülük yapmak kolaydır, ama biri sana iyi derse, kötü olmak artık o kadar kolay olmaz...”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Pembe Aydın Baş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·85 syf.·
2021 6. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
7.4/10 · 33,7bin okunma
“ Başka bir hayatta düğme olarak doğmak istiyorum. Ne düğmesi olursa. Külot düğmesi bile. İnsan olmaktan ve bir zavallı gibi acı çekmekten iyidir.”