Sözcüklerin işe yaramadığı durumlar vardır. Keşke ben de ağlayabilseydim, her şeyi gözyaşlarımla söyleyebilseydim, anlaşılmak için konuşmak zorunda olmasaydım...
Aslında üzerinde vara yoğa kanayan o bildiğimiz deriden çok daha dayanıklı ve adına bencillik dediğimiz ikinci deri olmadan doğmuş tek bir insan bile yoktur...