Dünyanın düzeni böyledir, gerçeğin amaçlarına ulaşması için çoğu zaman yalanla üzerinin örtülmesi gerekir. Toplumu gerçekte ne olduğuna ikna etmenin yolu yoktu...
Hepimizin zayıflık anları olur. Hâlâ çok işimize yarayan bir şey varsa o da ağlayabiliyor olmamız, ağlamak bizim için bir kurtuluştur. Öyle durumlar vardır ki ağlayamazsak ölürüz...