📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gri , Gri, Gri (Xakestari) Sabah, sis, yağmur Bulut, bakış, hatıra Bende bir şarkı yoktu, sen okudun Bir ayna yoktu bende, sen baktın Bereketli toprakların uykusunda bir köktüm Senin bakışınla yeşerdim yağmurlar yağmadan Gözlerinde bir şimşek çaktı, bakışlarım ıslandı Yanakların yağmurdan ıslak, gözlerin güneşli Kurtlar doğuruyor, kuzuları kollayayım Sen gözlerinle beni okşasan Çoban değneğim tesirli bir silah olacak Sen gözlerinle beni okşa Çoban değneğim tesirli bir silah olacak Savaş bitince senin için taze incirler toplayacağım, Seninle kalacağım, Seninle okuyacağım, ve seni güneşli hayranlığında öpeceğim, eğer bulutlar izin verirse... Mohammad Ebrahim Jafari
Ben Mardin’im Mezopotamya’nın orta yerinde,
Şehadet parmağı misali yükselirim göğe.
Ezan sesi çana selam durur, çan ezana.
Güvercinler kah kiliseye, kah cami avlusuna,
Melek Tavus raks eder müslümana, hristiyana.
Siyah ile yeşil cübbe yan yana,
Yezid’i güneşine karşı, Mecusi ateşi yanar.
Minaremde üç din yaşar.
(Alıntı)