Emine

Emine
@Labelladamesansmerci
Odamda günlerdir yalnızım,  ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?”
İkisi de insanların arasında yalnızdılar; bu nedenle birbiriyle yakınlaştılar.
Stefan Zweig
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Emine

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2022 10. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 19,1bin okunma
Genç insanlar için bazen tehlikeli olabilen ani ve bunaltıcı bir melankoliye kapılmıştım, koltuğumda donmuş gibi oturuyordum ama ağlamıyordum-ağlamayacak kadar ümitsizdim.
Stefan Zweig
Ve bir başkasını mutlu etmekten daha büyük bir mutluluk yoktur.
Stefan Zweig
Bu uykusuzluktan kaynaklı yorgunluk değildi ; hayat onu yormuştu.
Stefan Zweig