Emine

Emine
@Labelladamesansmerci
Odamda günlerdir yalnızım,  ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?”

Emine

, bir kitap okudu
Puan vermedi·48 syf.·
2022 8. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 3.980 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilinmezlik insanı önceden kestirilebilen her türlü tehlikeden daha çok ürkütür.
Stefan Zweig
"bütün yalnızlar gibi özgür ve bütün özgüler gibi yalnızız."
Stefan Zweig
"Burada bir insan var, ölümün eşiğinde, henüz hayatta, nefes alan genç bir insan."
Stefan Zweig