Herkes, hayata kendi penceresinden bakar, baktığı her yerde kendisini görür. Ona göre değerlendirme yapar. Bu eser bana, beyin felcinden dolayı hiçbir uzvuna komut veremiyor olmasına rağmen çok zeki olan 11 yaşındaki Melody'nin penceresinden baktırdı. Sesini asla unutamayacağım Melody...
Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim.