Bir günde bitirdim. Sürekli yuh bu da olmaz ama dediğim aşırı şaşırtıcı ve güçlü bir hikâyesi olan bir kitap. Okuduğum ilk Ayşe Kulin kitabıydı. Kitap bittikten sonra dahi etkisinden kurtulamamakla beraber halen şaşkınlığım sürüyor. Ne kitaptı ama!!!