Zaten, bir felakete sükûn ve itidalle tahammül edenlerin manzarası, o felaket için ağlayıp çırpınanların manzarasından çok daha korkunç ve ezicidir. Kuru ve sabit gözlerin arkasında nasıl bir ateşin yandığı; yavaşça kalkıp inen göğsün içinde nelerin kaynadığı bilinmediği için, insan mütemadi bir ürkeklik ve tereddüt içinde üzülür...
Fazlasıyla beğendim bir kitap oldu. Kitap sever biri olarak, eserde "Kitap okuma ve kitabın önemi." vurgulanmış ve çok güzel anlatılmış olması çok hoşuma gitti. Ciddi anlamda o kadar hoşuma gitti ki nasıl tarif etsem düşüncelerimi bilmiyorum. Karakterimizin bilgi, kitap, okuma için verdiği mücadele inanılmaz derecede çok güzel. Romanın Nevşehir'de geçmeside ekstra hoşuma giden bir detay oldu. Okunması gereken ve okuyunca hiç bir şey kaybetmeyeceğiniz bir kitap. Yazar ince bir kitaba çok şey sığdırmış.