Ne yazarsa okurum dediğim bir yazardır Fatih Murat Arsal. Kalemini cidden çok beğenerek okuyorum. Kitapları insanı yormuyor, kafa bulandırmıyor ve dünyayla kısa bir süre de olsa bağlantıyı keserek romanın içine çekiyor okuyanı. Vural karakterinden sonra favorim oldu diyebilirim Turgut karakteri için. Sanırım ben astığım astık, kestiğim kestik despot tiplerdense sürekli hayata pozitif bakan, gözlerinin içi gülen erkek karakterlerden hoşlanıyorum. Aksine kadın karakterimiz keçi gibi inatçı ve önyargılı. Onun açısından bakıldığında hak vermedim de değil gerçi. Tek hoşuma gitmeyen yanı 3 yıl uzaktan seven bir adamın sevgisi için biraz daha çaba sarf edip güzel yollardan kendisini sevdirmeye çalışması zaten başarılı olabileceğini gösterirken, neden zorbalıktan yana kullandı yöntemini. Herşeye rağmen su gibi akıp giden bir kitaptı...
Amatörce yazılmış, gereksiz yere uzatılmış, kişilerin birinci ağızdan olay döngüsünü anlattığı sonu tahmin edilebilir bir kitaptı. Pek tavsiye edebileceğim bir kurgu değildi ne yazık ki...