'Eğer insan, ruhunun ilkelerine dayanarak toplumdan kopuşunu beyan edip bu yasayı çiğnerse ahbapları onun sürgün edilmesi gereken bir isyancı ya da infaz edilmesi gereken rezil bir yaratık olduğunu söyleyecek. İnsanoğlu, dünyanın sonuna kadar kendi çizdiği sınırlara mahkum olarak mı kalacak? Yoksa zaman geçtikçe özgürleşip ruhu için ruhunda mı yaşayacak? İnsanoğlu, dünyaya baş aşağı ve tersten bakmaktaki ısrarını sürdürecek mi? Yoksa bedeninin gölgesini, kafatasları ve dikenlerinin arasında görmemek için gözlerini güneşten yana mı çevirecek? '