Spoiler içerebilir.
Yaşamak adlı kitaptan sonra Güllerin İhaneti gözüme çok basit geldi. Kitapta canlandırılan ortam çok güzel fakat bazı olaylar pek mantıklı gelmedi bana. Bazı kısımlarında iyice saçmalamış yazar dedim maalesef. Ama yine aynı yazarın elinden çıkan bir karakter beni kitaba bağladı o da Aaron'du. En mantıklı, zeki ve doğru karakter bence oydu. Ne kadar serinin 2.sinde biraz daha güçlü olmuşsa da Victoria bence hala aptal. Çok sert oldu ama öyle, gerçek bu. Klasik aşk üçgeni, yalanlar, ihanetler, güçlenmeye çalışan ama attığı bir adımı 2 cm olan bir başrol kız... Kızın sürekli attığı tripler vb. davranışları sinirimi bozdu doğrusu. Aaron gibi karakterlere daha çok ihtiyaç var bence.
Güzel yanları ise akıcı bir anlatıma ve geniş hayal gücü bulundurması.