📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'Şimdi ise yüreklerimiz bir taş parçası gibi ölü ve soğuk. Ne oldu bize böyle? Kahramanlıklarımız neye dönüştü? Yapmacık bir gücün, yüksekçe bir sesin, olmayan bir suçun karşısında pısırıklaşmaya mı dönüştü kahramanlığımız? Nehri karşıdan karşıya geçerken kılıcımı dişlerim arasında taşır, sazlıkta yüzükoyun sürünürken düşmanın nefes alışını duyar, duraksamadan silahın üzerine atılırken; şimdi kıçıkırık bir zaptiyeden korkuyorum. Yazıklar olsun, çok kötü şeyler olmuş bize, küçülmüş, küçüldüğümüzün farkına varmamışız. Kendimizi nasıl yitirdik, yitirilmeye nasıl göz yumabildik? Değmez böyle yaşamaya!'
'İnsanların başının üzerinden gökyüzü ve sonsuzluğa bakarak, genel kurallar uydurmak kolay. Bu kuralları, tanıdığın, belki de sevdiğin canlı insanlara, onları incitmeden uygulamak zordur.'
'Ne iyi olurdu aylak bir insan olsaydım. Aylak bir insan, daima iyi insanlar ve sevimli yerler arayabilir; onun berrak ruhu, geniş gökyüzüne, özgür yollara açıktır; bu yollar insanı hem hiçbir yere götürmez; hem her yere götürür. Beni bir istek bile olamayan hafiflemenin yalancı resimleriyle oyalayan iğrenç güçsüzlük, git benden.'