bendeniz haz müptezeli
Biliyorum kayboldum
Ve bulunamayacak kadar da yol gittim
Umudum da sonunda bitti
Herşey güzel olucak demiştim
Devran dönücek ve o kapı bize açılıcak
Yanılmışım hey hat, ben kaybedenim
Yenildiğimi ve kaybettiğimi duyurucam
Artık hayatta hep somurtucam
Neden demeyide bırakıcam
Zaten yapılan en güzel şey değilmi bırakmak
Gençliğimi, hayallerimi, kendimi bıraktım öteye
Herşeyim yarım, ben yarım bir adamım
Lakin vargeçmedim demek geliyor içimden
Daha yitirmedim zehirle beslediğim umutlarımı
Ben kaybedemem diyor aynada ki mağlup adam
Kendime inanmadım , onada inanmıyorum
Oysa ki güzel yarınlara inanmıştım
Birgün olsada en sonunda iyiler kazanır sanmıştım
Hikayeler, masallar, öyküler malesef yalanlar
İçimdeki zamana yenik düşmeyen çoçuk
Bugün hayata yenik düştü
Ona söyleyecek bir sözümde kalmadı elimde
Bilmezdim çoçukların bukadar hüzünlü olduğunu
Çevap veremedim sorduğu sorulara
Artık öyle bir yokuştayım ki
Ne çıkmak geliyor ne de inmek
Yokuşun ortasında ölmek istiyorum