Kızılbey

Kızılbey
@Lala44
Ziyan olur sonunda ehline düşmeyen her şey
Şair
Aü/Paü
Şiirlerin hakları saklıdır.
87 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
Yaşamak çok manidardır, Kalbimi ezen aklımda ki nazardır. Yazma ey şair bu kadar mısra niye ? Ona söyleyemediklerini önce kendine söyle. A.sevim
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hiç insanı bir deniz yakar mı ? Beni yaktı bogup öldürse bir sey demezdim Ama o beni yakıp vucudumda iz bıraktı Öldürse daha iyiydi lakin o beni yarım bıraktı.. A.sevim
Edebiyat
En güzel şarkıyı bir kursun söyler.. Sezai Karakoç
1000Kitap
lâfı güzafmış
Varsa yoksa sen Nede suçluymuşsun vay Hakkında söylenen bir çok hikayeler var o bulutun üstünde ki köşk Galiba seninmiş Hayatımın son nefesini çalanda senin gibi biriymiş O hikayede ki kız, kısa boylu 1, 57 Kalbimden duyduğum kadarıyla Pekde suçlu biriymiş Neyse ne canım, bundan sana ne sanki Köşkün çok güzel ben olsam ordan çıkmam inanki Yine güneş doğuyor görebilirmiyim bir daha seni Gitme kal desem yanımda kalmassın değil mi Boşver zaten birazdan uyanacağım Yine seninle gördüğüm rüyalara lanet okuyacağım Kaldım bende gerçek dünyada kaldım Senden sonra sonu gelmeyen rüyalara daldım Mor bir okyanus o okyanusu aşaçağım İnşallah birğün harabe köşkü başkasına satacağım Nerdesin bul beni köşkün gerçek sahibi Yerini hırsızlar gasp etti Yagmaladılar, hor kullandılar, yıprattılar Bu gönüle iyi de bir tadilat gerekli Eğer gelmezsen bir kibritle yakacağım Sonra vardığında geride birsürü kül Hayat artık şu fakirinde yüzüne gül Bitmez bu arşın arşın yol Yürümekten ne bacak kaldı nede kol Lafı güzafmış dosdoğru ol Yalancılar hep kazandı, sahtekarlar hep mutlu Anlaşılan Ben iyi bir adam olarak öleceğim Yaşayamadığım günleri öbür tarafta göreceğim.
Edebiyat
insan hep yanlızmıdır
İnsanlar hep yanlız mıdır Gökte ki aya aşık olanlar ayyaş mıdır Belkide yanlızlık bir sezen şarkısıdır Dinlediğinde derin bir matem veren Fakat yinede hayatı tutkuyla seven Diyor ya vazgeçtim, sonra o enstrüman giriyor Sanki göğsüme giriyor, kalbimi deşiyor O bedbaht adam soğuk sokakta yürüyor Aklı ulaşamadığı hüzünlü hayallere esir Bir yandan üşüyor , bir yandan ağlıyor Ulaştığı ev kira, hayatı gibi Evinde arıyor kalbine çakamadığı civiyi Odası bir yatak, bir masa, bir dolap Konuşmak istesede yok bir den fazla ahbab Vazgeçtim diyor her gün her gece Boğazına düğümlenir söyleyemediği her hece Bir eylül akşamı elveda dedi gençliğe Madem onu kimseler anlamaz o da anlatır geceye Sözün bittiği yerde bekliyor onu Yine iyiler kaybediyor geldi masalın sonu
Şiir