O burada yoktu ama ben yaşamaya devam ediyordum çok saçma diye geçirdim içimden. Bu onsuz yaşayabilmek değildi kesinlikle. Bu onunla yaşayabilme fırsatı varken onsuz yaşamaktı. Ondan mahrum kalmaktı.
“Yarını düşlüyoruz ama yarın gelmek bilmiyor;
Bir zafer düşlüyoruz
Aslında hiç istemediğimiz.
Yeni bir gün düşlüyoruz
O yeni gün zaten gelmişken
Kavgadan kaçıyoruz
Durup dövüşmemiz gerekirken.”
“Ne kadın eski kadındı ne de adam eski adam... Ama tıpkı ayaklarının dibindeki bu kara hayaletler gibi kendilerini bulmak için boş yere didiniyor, cansız ve güçsüz çabalarla kendilerinden kaçıp kendilerini yakalamaya çalışıyorlardı.”