Yazarın okuduğum ilk kitabı . Kitap iki bölūmden oluşyor. Dili ağır, kurgu karmaşık. Zorlanarak okuduğum bir kitap oldu. Emeğe saygım var ama kitap bana hitap etmedi.
Sabah erken kalkamayanlar estetik bakımdan da çok kayıptadırlar. Gece karanlığında ilk insanın o atavik yalnızlığını ve korkusunu, karanlıktan maviliğe geçilen o sihirli sürede de ilk umut iyimserliğini ve nihayet günün ışımaya başlaması ile içinizin güvenle, sevinçle ısınışını, dünyaya ve insanlara açılışını yaşamamışsanız, dünyanın her sabah yeniden yaratıldığının farkına varamamışsınız demektir. Yazık!
Sabah erken kalkamayanlar estetik bakımdan da çok kayıptadırlar. Gece karanlığında ilk insanın o atavik yalnızlığını ve korkusunu, karanlıktan maviliğe geçilen o sihirli sürede de ilk umut iyimserliğini ve nihayet günün ışımaya başlaması ile içinizin güvenle, sevinçle ısınışını, dünyaya ve insanlara açılışını yaşamamışsanız, dünyanın her sabah yeniden yaratıldığının farkına varamamışsınız demektir. Yazık!