Sonay ÇELİK

Bize iyilik yapanlarla asla ödeşemeyiz çünkü onlara para borcumuz olmasa da, minnet borcumuz vardır.
Sayfa 17·Kitabı okuyor
Reklam
İnsanın başka şeyi yoksa, sahip olduğu her neyse onunla övünür.
Sayfa 8·Kitabı okudu
Benim burada bir hayatım oldu. Hem çok kısa hem çok uzun...
Sayfa 307·Kitabı okudu
İnsan, iradesini aşan her hikayenin başında ve sonunda aynı soruyu sorar: Neden ben?
Sayfa 27·Kitabı okudu
Ben en çok sokak lambası söndüğünde korkarım.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Reklam